Obchodníci hrají při prosazování vaší cenové politiky klíčovou roli. To oni musí přesvědčit vaše B2B zákazníky o nutnosti akceptace cenových změn.
Přitom současná inflace představuje pro prodejce neznámé psychologické výzvy.
V minulých desetiletích relativní cenové stability se prodejní aktivity zaměřovaly především na objem, tržby a růst. Tlak na růst cen byl omezený, ceny často díky růstu produktivity a objemu spíše klesaly.
Chceš svůj tým rozvíjet více? Přidej se do Scaleupboard programu Masterclass:
- Vybav sebe a své lidi dovednostmi k naplnění tvé vize.
- Unikátní rozvojový program pro škálující firmy.
- 12ti měsíční intenzivní program se ScaleUp koučem.
- Účast manažerského týmu, zakladatele / CEO zároveň.
- 12 hodin měsíčně strategické práce na firmě.
- Uvedení pracovní nástrojů ScalingUp do praxe.
- Sdílení pokroků ve skupině dalších účastníků programu.