Kmenová vs. tématická skupina | Jak je používat?

Kmenová vs. tématická skupina | Jak je používat?

Kmenová skupina vs. tématická skupina? Víte, jak je správně používat a jak z nich vytěžit maximum? Prosím věnujte této zprávě 2 minuty vašeho času, výměnou za pomoc s vaším růstem. 🙂

V letošním roce se nám jako komunitě povedlo hodně růst. Za to patří velké díky právě vám. Jsme organizace, která roste a rozvíjí se právě tím, co dovnitř přinesete vy sami a každý jeden člen.

Jak jistě víte, tak s růstem přicházejí také nové výzvy. Procesy, inovace, lidé a vše se stává tak trochu robustnější. Někdy trochu chaotické. Ano, i to je součást růstu. Pojďme se podívat, jak je to aktuálně s kmenovými a tématickými skupinami a jak je můžete využít na maximum.

Kmenová MasterMind skupina

Je vaším výchozím bodem v MasterMind klubu. Znáte se dokonale s každým členem skupiny, sdílíte si své plány, vize, cíle, strategie. Scházíte se pravidelně 1×14 dní. V kmenové skupině řešíte zpravidla strategické kroky a business development ve vaší firmě. V kmenové skupině hraje velkou roli intimita, otevřenost, lidskost, transparentnost, otevřené srdce a maximální odpovědnost vůči ostatním členům. Když chci z kmenové skupiny maximum získat, musím tam také maximum vložit. Jednoduchá rovnice, určitě ji znáte ze své firmy.

Kmenovou skupinu vždy zastupuje vámi zvolený lídr, který je oporou pro skupinu nikoliv jejím manažerem. Jeho rolí je pomáhat naplňovat společnou vizi, sledovat a podporovat skupinu v jejím rozvoji. Je hlavním komunikačním kanálem novinek a inovací. Podpořte svého lídra tím, že mu příště poděkujete.

Víte, že do kmenových skupin jsme sestavili nejčastějších 35 témat ke kulatému stolu? Pomohou vám v plánování vašich hovorů.

Tématické MasterMind skupiny

Tématické skupiny jsou vytvořené pro hloubkové rozbory v konkrétním odvětví, oddělení vaší firmy. Hovory jsou vedeny jak formou Kulatého stolu, tak formou HOT Seat jednotlivých členů.

Aktuálně se snažíme hovory a hlavně jejich témata plánovat se 14 denním předstihem, abyste měli čas si přidat události do svých kalendářů a nepřišli o ně. Podívejte se na příklad na e-mail z minulého týdne.

Tématické skupiny jsou naprosto dokonalým způsobem, jak se posouvat a vzdělávat s ostatními členy, kteří řeší podobné výzvy jako vy. Sdílené know-how je velmi silný nástroj. Přesvědčit se o tom můžete například na hovoru, kde jsme probírali Jak nastavit a začít spolupráci s PR agenturou >>

Tématické skupiny jsou také skvělým nástrojem pro networking. Kdo by chtěl rozdávat vizitky = tak o tom MasterMind klub není. Mnohem efektivnější je se potkat nad byznysovým tématem a poznat se právě díky svým výzvám, problémům a dovednostem. 

Jaké tématické skupiny můžete navštěvovat využít je ke svému růstu? 

Tématické MasterMind skupiny

Naší dlouhodobou vizí je vytvářet prostředí pro majitele, CEO a lídry svých firem, kteří jsou ochotni si pomoci. Chtějí sdílet své problémy, své know-how. Jsou otevření, upřímní, umějí zpětnou vazbu dávat a také přijímat.

Každý den ráno se probudím a pokládám si otázky: „Jak to prostředí zlepším?“, „Kdo nám s tím může pomoci?“

Bez vás to nepůjde.

Chcete z MasterMind klubu získat maximum pro sebe i ostatní?

Zapojte se do tvorby hodnot a obsahu v komunitě tím, že budete přinášet své výzvy na společné hovory nejen v kmenové skupině, ale i v tématických skupinách.

S úctou a pozdravem

David